لوکاشنکو: هیچ کس در بلاروس به علت ویروس کرونا نمی میرد

به گزارش سهندبلاگ، رئیس جمهور بلاروس با رد نگرانی ها بابت مرگ شهروندان کشورش به دلیل به ویروس کرونای جدید گفت، هیچکس در بلاروس صرفا به دلیل ابتلا به ویروس کرونای جدید جان خود را از دست نخواهد داد.

لوکاشنکو: هیچ کس در بلاروس به علت ویروس کرونا نمی میرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رئیس جمهور بلاروس روز دوشنبه در سخنانی خطاب به مردم کشورش گفت که کسی بابت ابتلای صرف به ویروس کرونای جدید کشته نمی شود.

به گزارش خبرگزاری رویترز آلکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس در سخنانی گفت که نیازی به اقدامات محدودیت کننده و سفت و سختی که کشور های دیگر اروپایی برای مهار کرونا اعمال کرده اند، نیست.

لوکاشنکو در پیامی خطاب به مردم این کشور گفت: هیچکس در کشور ما بابت ویروس کرونای جدید نخواهد مرد. ما اینک ترکیبات دارویی برای حفظ جان مردم یافته ایم.

در حالی که وزارت بهداشت بلاروس از ابتلای قطعی 2919 نفر در این کشور به ویروس کرونا و مرگ 19 نفر خبر داده، اما لوکاشنکو گفت که این قربانیان به دلیل بیماری های دیابتی و قلبی جان خود را از دست دادند.

وی در این زمینه گفت: حتی یک نفر نیز در کشور صرفا به خاطر کرونا فوت نکرده است.

به گزارش رویترز، رئیس جمهور بلاروس در سرانجام خواستار حفظ نگرش مثبت شهروندان بلاروسی به زندگی شد.

رئیس جمهور بلاروس در روز های نخست شیوع کرونا نیز در توصیه به هموطنانش برای مقابله با کرونا، بر کار در مزارع تاکید کرده بود.

لوکاشنکو در این زمینه با توجه به همزمانی فصل کاشت محصول در کشورش گفت: شما باید به ویژه در روستا ها کار کنید. این که شاهد فعالیت مردم با تراکتورهایشان باشیم و هیچکس حرفی از کرونا نزند، زیباست. کار با تراکتور موجب بهبودی همه می شود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8117

به "لوکاشنکو: هیچ کس در بلاروس به علت ویروس کرونا نمی میرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکاشنکو: هیچ کس در بلاروس به علت ویروس کرونا نمی میرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید