خبرنگاران 393 داوطلب انتخابات شورای شهر در شیراز ثبت نام کردند

به گزارش سهندبلاگ، شیراز-خبرنگاران-فرماندار شهرستان شیراز گفت: طی 6 روز گذشته 393 نفر در سطح شهرستان شیراز برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر ثبت نام کرده اند و فرایند نام نویسی آنها نهایی شده است.

خبرنگاران 393 داوطلب انتخابات شورای شهر در شیراز ثبت نام کردند

محمدرضا امیری شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: 346 نفر از این افراد، مرد و 47 نفر زن هستند.

وی ادامه داد: 189 نفر از این تعداد به صورت حضوری و مابقی با سایر روش های استفاده از اپلیکیشن موبایلی و فضای مجازی و یا مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت اقدام به نام نویسی کرده اند.

وی افزود: جوانترین این افراد 25 سال سن و مسن ترین آنها 66 سال سن دارند.

فرماندار شیراز گفت: 29 نفر از ثبت نام کنندگان مدرک دکتری، 161 نفر فوق لیسانس، 181 نفر لیسانس،13 نفر فوق دیپلم و 9 نفر تحصیلات حوزوی دارند.

فرماندار شهرستان شیراز بیان نمود: در روز ششم ثبت نام دوشنبه 25 اسفندماه 154 نفر برای رقابت در انتخابات ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در سطح شهرستان شیراز ثبت نام کرده اند که فرایند نام نویسی کردند که 135دنفر مرد و 19 نفر زن هستند و 74 نفر حضوری و مابقی از سایر روش ها استفاده کرده اند.

وی ادامه داد: آمار ثبت نام شدگان نهایی در ستاد انتخابات شهرستان شیراز به تفکیک شهر شامل شیراز با 327 نفر، صدرا 45 نفر، خان زنیان 14 و داریان 7 نفر است.

فرماندار شهرستان شیراز تاکید کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا و اهمیت حفظ سلامت شهفرایندان به همه داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر توصیه می شود که فرایند ثبت نام خود را از طریق دریافت اپلیکیشن مربوطه که در سایت وزارت کشور قابل دریافت است و یا از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت انجام دهند.

امیری با بیان اینکه در هشت کلانشهر کشور از جمله شیراز انتخابات شوراها به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد،گفت: شیراز به 11 مرکز انتخاباتی تقسیم بندی شده و انتخابات در چهار شهر شیراز که شورای 13 نفره دارد، صدرا با شورای هفت نفره و دو شهر داریون و خان زنیان پنج نفره برگزار خواهد شد.

ثبت نام داوطلبین شرکت در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر از 20 اسفندماه آغاز و تا 26 اسفندماه 99 از ساعت 8 صبح الی 18 عصر در فرمانداری شیراز ادامه دارد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 28 خرداد 1400 برگزار خواهد شد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: ایرنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13079

به "خبرنگاران 393 داوطلب انتخابات شورای شهر در شیراز ثبت نام کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 393 داوطلب انتخابات شورای شهر در شیراز ثبت نام کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید