فرود هواپیمای ایران در ونزوئلا

به گزارش سهندبلاگ، یک هواپیمای شرکت فارس ایر قشم دیروز بعدازظهر در فرودگاهی در ونزوئلا فرود آمد. این فرود در برهه ای از زمان اتفاق افتاده که روابط تجاری دو کشور عضو اوپک نزدیک تر شده است.

فرود هواپیمای ایران در ونزوئلا

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، رویترز به نقل از یک نماینده مخالف دولت ونزوئلا و آمار های رهیابی پرواز ها نوشت یک هواپیمای ایرانی متعلق به یک شرکت تحت تحریم آمریکا دیروز در ونزوئلا به زمین نشست.

این هواپیما که متعلق به شرکت فارس ایر قشم است در برهه ای از زمان در ونزوئلا فرود آمده که روابط تجاری دو کشور عضو اوپک نزدیک تر شده است.

خوزه مانوئل اولیوارس، نماینده ایالت ساحلی وارگاس، جایی که این فرودگاه واقع شده است، در حساب توئیتری خود اظهار داشت این هواپیما بعداظهر دیروز در فرودگاه مایکوئیتیا فرود آمد.

آمار های رهیابی پرواز ها در وب سایت Flightradar24 نیز نشان داد که این هواپیما پس از شروع پرواز از تهران در شب پیش از آن، در ساعت 4 بعدازظهر به وقت محلی (8 شب به وقت گرینویچ) در حال فرود آمدن به سمت کاراکاس بوده است. این هواپیما پیش از پرواز به سمت ونزوئلا در تونس و کیپ ورد توقف داشته است.

اوایل سال جاری، بیش از 12 پرواز توسط ماهان ایر ایران برای انتقال تجهیزات تعمیر پالایشگاه به ونزوئلا صورت گرفته است.

ایران همچنین دو ناوگان کوچک نفتکش حامل سوخت به ونزوئلا ارسال نموده است تا از بحران کمبود سوخت در این کشور بکاهد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 10948

به "فرود هواپیمای ایران در ونزوئلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرود هواپیمای ایران در ونزوئلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید