تغییر کاربری طباخی منصور خان در برنامه صبح آدینه با شما

به گزارش سهندبلاگ، با توجه به شیوع بیماری کرونا یکی از آیتم های نمایشی برنامه صبح آدینه با شما تغییر خواهد نمود.

تغییر کاربری طباخی منصور خان در برنامه صبح آدینه با شما

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، ساجد قدوسیان تهیه کننده و سردبیر برنامه صبح آدینه با شما اظهار کرد:، چون نمایش منصور کله پز از نمایش های پر مخاطب برنامه صبح آدینه با شما است و به دلایل شرایط جدید جامعه ناخواسته در حال حذف از کنداکتور برنامه بود در اتاق فکر برنامه تصمیم گرفتیم با تغییر موقت قصه نمایش هم این بخش را در برنامه حفظ کنیم، هم تنوعی در فرم نمایشی برنامه بدهیم و هم به بهانه این نمایش بخشی دیگر از مسائل روز جامعه را به نقد و چالش بکشیم. البته فراموش نگردد که زبان گزنده و تلخ صبح آدینه با شما همیشه با چاشنی طنز شیرین می گردد.

وی درباره این تغییر شرح داد: این روز ها شیوع ویروس کرونا همه را تحت تاثیر خود قرار داده است از همین رو طباخی منصور کله پز برنامه صبح آدینه با شما نیز به دلیل شیوع کرونا خالی از مشتری شده است از این رو آقای منقاشیان (اصغر سمسارزاده) در پیشنهادی سودجویانه به منصورخان (بیوک میرزایی) پیشنهاد می دهد اقلام بهداشتی بفروشد و کله پزی را تبدیل به داروخانه بکند. این نمایش کمدی را حمید پارسا می نویسد.

برنامه رادیویی قدیمی صبح آدینه با شما هر آدینه ساعت 9 تا 11:30 به تهیه کنندگی و سردبیری ساجد قدوسیان از آنتن رادیو ایران پخش می گردد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8540

به "تغییر کاربری طباخی منصور خان در برنامه صبح آدینه با شما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر کاربری طباخی منصور خان در برنامه صبح آدینه با شما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید