بحران تعلیق جودو به خوبی مدیریت شد، به جوانان امیدوار شدم

به گزارش سهندبلاگ، رضا مدنی با اشاره به شرایط فدراسیون جودو با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در 18 ماه گذشته تلاش شبانه روزی را برای رفع این مشکل به کار گرفت و با استفاده از نقطه نظرات پیشکسوتان و اهل فن از یک سو و بکارگیری مشاوران حقوقی کاردان دست به کار بزرگی زد. رئیس جوان جودو تا سرحد بیماری هم پیش رفت، ولی دست از تلاش برنداشت و خدا را شکر روز جمعه هم شاهد تکمیل شدن این اتفاق مهم بودیم.

بحران تعلیق جودو به خوبی مدیریت شد، به جوانان امیدوار شدم

وی با اشاره به حذف کلمه تعلیق از مقابل نام ایران گفت: فدراسیون جهانی جودو مرجع بزرگ و مهم دنیاست که پایان با پیگیری های میراسماعیلی این واژه را از جلوی نام فدراسیون ایران برداشت. خدا را شکر که تلاش های مسئولان فدراسیون جودو و ورزش به ثمر رسید. در طول این مدت فدراسیون جودو هیچ وقت نا امید نشد.

پیشکسوت جودو ایران ادامه داد: برای حضور در مسابقات جهانی هم باید برنامه ریزی کنیم. متأسفانه علی رغم تعلیقی که شده بودیم برخی از عوامل داخلی و خارجی تلاش می کردند تا فضای جودو ایران را برهم بزنند که خدا را شکر پیروز نشدند.

مدنی در مورد رقابتهای سوپر لیگ هم گفت: واقعاً لیگ بسیار جذابی و با شکوه را با حضور بیش از 16 تیم شاهد بودیم. خوشبختانه جودوکاران با تمام شرایط کرونایی و دور بودن از مسابقات در سوپر لیگ تکنیک های خوبی را به نمایش گذاشتند و ما را خیلی امیدوار کردند. از دیدگاه من روزنه های امید به وضوح در سالن مسابقات سوپر لیگ نمایان شد. به خانواده جودو تبریک می گوییم که در این جهت سخت ناامید نشدند و در تمام کلاس های آموزشی در بخش داوری، مربیگری و … به صورت آنلاین حضور داشتند، این لطف خداوند بود که جهت را برای ما باز کرد.

وی با آرزوی پیروزیت برای تیم ملی در مسابقات جودوی قهرمانی آسیا گفت: با این مسابقات سوپر لیگ که من دیدم خیلی به جوانان امیدوار شدم. تصور ما بر این بود که شیوع ویروس کرونا و تعلیق جودو ایران شرایط جودوکاران را بهم ریخته اما با مسابقاتی که در سالن شهید افراسیابی شاهد بودیم، خیلی امیدوار شدم. آنها در شرایطی که کرونا کل ورزش را تعطیل کرده بود آماده بودند، به زودی با رئیس فدراسیون دیداری خواهم داشت تا در مورد اعزام با او گفت و گویی داشته باشم. امیدوارم پس از پایان تعلیق اتفاق های خوبی در قرقیزستان برای جودوی ایران رقم بخورد، هرچند که تیم بسیاری جوانی قطعاً به این رقابت ها اعزام خواهد شد.

دارنده دان هشت جودو در پایان گفت: کمپینی برای تشکر و قدردانی از آرش میراسماعیلی تشکیل شده است و در این مورد تماسهای زیادی از استان های مختلف داشتیم. الحق شهریار جودو بهترین لقبی است که برای رئیس جوان جودو انتخاب شده است. مردی پرتلاش و زحمت کش که با همین تلاش های مثال زدنی در دوران قهرمانی پیروز شد چهار نشان باارزش مسابقات جهانی را از آن خود کند. او پر اعتبارترین جودوکار کشورمان است، کسی که برای رفع تعلیق شبانه روز تلاش کرد تا آستانه مرگ و تخت بیمارستان رفت اما دست از تلاش برنداشت. میراسماعیلی مدیری کامل، جوان و پر تلاش است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13002

به "بحران تعلیق جودو به خوبی مدیریت شد، به جوانان امیدوار شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحران تعلیق جودو به خوبی مدیریت شد، به جوانان امیدوار شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید