عراق، تشریح خط مشی ائتلاف الفتح برای شرکت در انتخابات زودهنگام

به گزارش سهندبلاگ، یکی از نمایندگان عضو ائتلاف الفتح عراق به تشریح خط مشی این ائتلاف برای شرکت در انتخابات زودهنگام پارلمانی این کشور که قرار است در ژوئن آینده برگزار گردد، پرداخت.

عراق، تشریح خط مشی ائتلاف الفتح برای شرکت در انتخابات زودهنگام

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از المعلومه، فاضل الفتلاوی نماینده وابسته به ائتلاف الفتح عراق از خط مشی این ائتلاف برای شرکت در انتخابات زودهنگام پارلمانی سخن گفت و اینکه این ائتلاف حفظ خواهد شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی اضافه کرد: ائتلاف الفتح از گروه های سیاسی و همدل تشکیل شده است و انسجام میان اعضای و گروه های سیاسی تشکیل دهنده آن وجود دارد. همه گروه ها در قالب ائتلاف الفتحهستند و با این نام در انتخابات آینده شرکت خواهند کرد و نیت و تمایلی برای ورود به انتخابات آینده با نام دیگری وجود ندارد.

الفتلاوی ضمن تکذیب هرگونه دودستگی در این ائتلاف اعلام کرد: تشکل الصادقون در قالب ائتلاف فتح می ماند و حرف و حدیث ها مبنی بر ایجاد دودستگی در این تشکل و اینکه جدا در انتخابات مشارکت خواهد نمود، بی اساس است.

لازم به ذکر است که انتخابات زودهنگام پارلمانی عراق قرار است که در ژوئن سال 2021 برگزار گردد و مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق بر برگزاری آن در موعد مقرر تاکید نموده است هر چند که هنوز بعضی موانع پیش روی برگزاری آن به گفته بعضی منابع عراقی از جمله بحث تامین اقتصادی آن وجود دارد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11854

به "عراق، تشریح خط مشی ائتلاف الفتح برای شرکت در انتخابات زودهنگام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق، تشریح خط مشی ائتلاف الفتح برای شرکت در انتخابات زودهنگام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید