تاثیر کرونا در فوتبال؛ دردسر عظیم برای بازیکنان خارجی لیگ برتر ایران

به گزارش سهندبلاگ، بیشتر پرواز ها از ایران به کشور های دیگری لغو شده و هر کشوری هم مسافران از ایران را قبول کند، آن ها را قرنطینه می نماید. از این رو خارجی های فوتبال هم به احتمال فراوان مجبوربه قرنطینه خانگی اجباری در ایران می شوند.

تاثیر کرونا در فوتبال؛ دردسر عظیم برای بازیکنان خارجی لیگ برتر ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سازمان لیگ فوتبال بعد از هماهنگی با ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم به تعطیلی مسابقات فوتبال تا انتها نوروز 99 گرفته است. از این رو قرار بر تعطیلی تمرینات و مسابقات محبت آمیز تیم های لیگ فزونی و دسته های پایین تر گرفته شده است.

در چنین شرایطی بیشتر تیم ها بالای 10 روز تمرینات خود را تعطیل نموده اند و خارجی های این تیم ها می توانند به مرخصی بروند. بازیکنان و مربیان خارجی شاغل در ایران قصدنموده اند تا چند روز به کشورهایشان بروند و استراحت نمایند اما به دلیل مسائل پروازی با مسائل زیادی روبرو شده اند.

بیشتر پروازها از ایران به کشورهای دیگری لغو شده و هر کشوری هم مسافران از ایران را قبول کند، آنها را قرنطینه می نماید. از این رو خارجی های فوتبال هم به احتمال فراوان مجبوربه قرنطینه خانگی اجباری در ایران می شوند و نمی توانند در حالی که لیگ تعطیل است، چند روز هم که شده کنار خانواده هایشان باشند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7251

به "تاثیر کرونا در فوتبال؛ دردسر عظیم برای بازیکنان خارجی لیگ برتر ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاثیر کرونا در فوتبال؛ دردسر عظیم برای بازیکنان خارجی لیگ برتر ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید