یک میلیون بوته خشخاش در دلگان کشف و امحا شد

به گزارش سهندبلاگ، معاون سیاسی انتظامی دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان گفت:با تلاش نیروی انتظامی و همکاری های مردمی روز گذشته حدود یک میلیون بوته خشخاش در مناطق سخت گذر این شهرستان کشف و امحا شد.

یک میلیون بوته خشخاش در دلگان کشف و امحا شد

به گزارش خبرنگاران آنلاین، خدابخش پکیرشاهی یکشنبه سوم فروردین در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در راستای مبارزه با موادمخدر در دلگان و با همکاری مردم این مزرعه خشخاش در بخش جلگه چاه هاشم این شهرستان شناسایی و امحا شد.

وی ضمن توصیه به تمامی کسانی که نسبت به کاشت و توزیع موادمخدر اقدام می کنند؛ افزود: طی رصدهای هفتگی، ماهانه و همچنین همکاری مردم و اطلاع رسانی سریع با افرادی که به کشت خشخاش روی بیاورند برخورد شدیدی خواهد شد.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار دلگان هنچنین از برخورد جدی با کسانی که به اهمیت مبارزه با ویروس کرونا بی توجهی و به برگزاری عروسی اقدام می کنند؛ گفت: تا به امروز در این شهرستان16 جشن عروسی به دلیل خطر شیوع کرونا و با همکاری مردم به تعویق و در 2 مورد که بر خلاف مصوبه شورای تامین اقدام به برپایی جشن کرده بودند برخورد قاطع شد.

وی بیان نمود: همچنین در راستای کنترل بازار چند واحد صنفی خوراکی و خواروبار و قصابی با توجه به سوابق قبلی گرانفروشی پلمب شدند.

گلمورتی مرکز شهرستان دلگان در 485 کیلومتری جنوب غربی زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7588

به "یک میلیون بوته خشخاش در دلگان کشف و امحا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک میلیون بوته خشخاش در دلگان کشف و امحا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید