کاهش دمای هوای اصفهان از هفته اول مهر

به گزارش سهندبلاگ، کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه تا پایان این هفته پدیده جوی خاصی نخواهیم داشت گفت: دمای هوای اصفهان از هفته اول مهر ماه کاهش خواهد یافت.

کاهش دمای هوای اصفهان از هفته اول مهر

به گزارش از ، ابراهیم هنرمند کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: روز های شنبه و یکشنبه هفته پیش رو شمال غرب کشور بارندگی خواهد داشت، اما در استان اصفهان افت دما پیش بینی می شود.

او با بیان اینکه امروز پدیده جوی خاصی در سطح استان نداریم، اضافه کرد: دمای هوا تغییر محسوسی ندارد و آسمان بسیاری از منطقه ها صاف تا کمی ابری است و گاهی وزش باد به ویژه در ساعات بعد از ظهر انتظار می رود.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه از عصر فردا ابرناکی به ویژه در نیمه شرق استان پیش بینی می شود، اضافه کرد: افزایش ابر را صبح پنج شنبه هم در بسیاری از منطقه ها خواهیم داشت ضمن اینکه احتمال افزایش دما هم وجود دارد.

هنرمند با بیان اینکه زواره (اردستان) با دمای 38 درجه سانتیگراد بالای صفر گرم ترین نقطه استان است، اضافه کرد: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به 34 درجه سانتیگراد بالای صفر و در خنک ترین ساعات بامداد فردا به 17 درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

انتهای پیام

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 15383

به "کاهش دمای هوای اصفهان از هفته اول مهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش دمای هوای اصفهان از هفته اول مهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید