معاون رئیس جمهور چند طرح صنعتی را در ساوه افتتاح کرد

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران/مرکزی همزمان با دهه مبارک فجر با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور و استاندار مرکزی چندین طرح صنعتی و اقتصادی در ساوه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

معاون رئیس جمهور چند طرح صنعتی را در ساوه افتتاح کرد

محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور در سفری نیم روزه به شهر صنعتی کاوه شهرستان ساوه پروژه صنایع غذایی مزمز ایرانیان با اعتبار 100 میلیارد تومان را که برای 100 نفر اشتغال ایجاد کرده را افتتاح کرد.

پروژه توسعه بلور شیشه کاوه با صرف هزینه ای بالغ بر 300 میلیارد تومان با ایجاد اشتغال برای 800 نفر، پروژه توسعه شرکت مقره سازی با 10 میلیارد تومان اعتبار و 30 نفر اشتغال، پروژه پایدار چوب با اعتبار 130 میلیارد تومان و ایجاد 65 فرصت شغلی، از دیگر طرح هایی بود که توسط معاون اقتصادی رئیس جمهور افتتاح شد.

همچنین با حضور نهاوندیان واحد صنعتی تولیدی کارا ماشین تولید کننده انواع لیفتراک با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای 50 نفر مورد بهره برداری قرار گرفت.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6704

به "معاون رئیس جمهور چند طرح صنعتی را در ساوه افتتاح کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون رئیس جمهور چند طرح صنعتی را در ساوه افتتاح کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید