مصوبات تازه کمیسیون آموزش برای لایحه رتبه بندی معلمان: از سقف سنوات تا تعمیم رتبه بندی

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران-بر اساس مصوبه کمیسیون، سقف سنوات دسترسی به رتبه های دانشیار معلم و استاد معلم از 20 و 26 به 15 و 21 تقلیل یافت.

مصوبات تازه کمیسیون آموزش برای لایحه رتبه بندی معلمان: از سقف سنوات تا تعمیم رتبه بندی

به گزارش خبرنگاران، سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به نشست های متوالی اعضای این کمیسیون برای آنالیز دقیق و تصویب لایحه رتبه بندی، نتایج این جلسات فشرده و چندین ساعته را تشریح کرد.

، رضا حاجی پور در تشریح جلسات فشرده لایحه رتبه بندی معلمان که از دوشنبه (7 تیرماه) به صورت سه شیفته آنالیز آن در کمیسیون ادامه دارد، اظهار کرد: یکی از تصمیمات مهمی که در کمیسیون به تصویب اعضا رسید، کاهش توقف در رتبه ها از 6 سال به 5 سال بود. این عدد برای معلمان منطقه ها محروم، مرزی و عشایری 4 سال و برای نخبگان 3 سال محاسبه خواهد شد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: حذف شرط 2 سال تجربه ورود به رتبه بندی و تعمیم رتبه بندی به همه معلمان شاغل وزارت آموزش و پرورش یکی دیگر از تصمیماتی بود که در کمیسیون اتخاذ شد.

وی افزود: حذف محدودیت های دستیابی به رتبه ها (سقف درصدی برای هر رتبه) هم با نظر اعضای کمیسیون مصوب شد.

حاجی پور افزود: بعلاوه بر اساس مصوبه کمیسیون، سقف سنوات دسترسی به رتبه های دانشیار معلم و استاد معلم از 20 و 26 به 15 و 21 تقلیل یافت.

وی تأکید کرد: بعلاوه با نظر اعضا کمیسیون در این لایحه قید شد که وزارت آموزش و پرورش مکلف است ظرف یک ماه آیین نامه مربوط را با همکاری سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی به تصویب هیات دولت برساند.

ایلنا در ادامه نوشت: سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس ادامه داد: امیدواریم بتوانیم مصوبه کمیسیون را هرچه سریع تر به صحن علنی ارسال و بعد از آنالیز و تصویب در صحن علنی مجلس برای تایید نهایی به شورای نگهبان ارسال کنیم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 14641

به "مصوبات تازه کمیسیون آموزش برای لایحه رتبه بندی معلمان: از سقف سنوات تا تعمیم رتبه بندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصوبات تازه کمیسیون آموزش برای لایحه رتبه بندی معلمان: از سقف سنوات تا تعمیم رتبه بندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید