ماسک آنتی باکتریال در دانشگاه آزاد اسلامی قروه فراوری می گردد

به گزارش سهندبلاگ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه از ثبت اختراع و کسب مجوز طرح فراوری ماسک آنتی باکتریال در این واحد دانشگاهی اطلاع داد.

ماسک آنتی باکتریال در دانشگاه آزاد اسلامی قروه فراوری می گردد

سمیرا دهقانی در مصاحبه با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران درباره اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه برای مبارزه با کرونا اظهار کرد: طرح فراوری ماسک آنتی باکتریال را - که در این واحد دانشگاهی ثبت و همه مجوزهای آن از وزارت بهداشت اخذ و ثبت اختراع نیز شده- برای مرکز رشد استان کردستان ارسال کردیم تا با توجه به کم هزینه بودن طرح به بهره برداری برسانیم و در این دانشگاه فراوری کنیم .

وی با اشاره به اینکه اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه برای مبارزه با کرونا به دو بخش تقسیم می گردد، اضافه نمود: در بخش نخست برای فعالیت در قرارگاهی که از 15 شعبان برای مبارزه با کرونا در قروه تشکیل شده و مسئولیت آن با امام آدینه و سپاه شهرستان قروه است، اعلام آمادگی کردیم .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه اضافه نمود : در آشپزخانه این قرارگاه که برای تأمین غذای افراد کم بضاعت است و در ارسال یاری های این قرارگاه به مناطق مختلف شهرستان قروه، دانشجویان این واحد دانشگاهی کارهای خوبی انجام داده و می دهند .

دهقانی ادامه دارد: در بخش دوم اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه برای مبارزه با کرونا 20 بسته حمایتی فراهم و به افراد نیازمند اهدا کردیم. به منظور حمایت از دانشجویان کم بضاعت و بی بضاعت هم در پرداخت شهریه فرصت دادیم و چک دانشجویانی که برای پرداخت شهریه داده بودند را نقد ننموده و مهلت دادیم .

وی درباره تعامل دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه با زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی در مبارزه با کرونا مطرح کرد : با کاوه بهمن پور معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان ارتباط خیلی خوبی داشته و بسترهای لازم را فراهم نموده ایم. در گندزدایی، فاصله گذاری اجتماعی همکاران، فرستادن مواد ضدعفونی کننده به دانشجویان کم بضاعت با همکاری وی کارهای خوبی را انجام دادیم .

4121/4062/

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8715

به "ماسک آنتی باکتریال در دانشگاه آزاد اسلامی قروه فراوری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماسک آنتی باکتریال در دانشگاه آزاد اسلامی قروه فراوری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید