لحظاتی از خدمت رسانی طلبه جوان به بیماران کرونایی

به گزارش سهندبلاگ، ویدیوئی تحسین برانگیز از حضور طلبه جوان در لباس خدمت به بیماران و پرستاران کرونایی را در این خبر مشاهده می کنید.

لحظاتی از خدمت رسانی طلبه جوان به بیماران کرونایی

به گزارش خبرنگار، قریب به سیزده روز می گردد که مردم ایران درگیر ویروس کرونا هستند و حالا این مهمان ناخوانده حدود چهار هزار نفر از هموطنانمان را درگیر و کوشش گروه های درمانی و پزشکی را دو برابر نموده است؛ پزشکانی که با روپوش های سفیدشان در خط مقدم جبهه امروز قرار گرفته اند و به بیماران خدمت می نمایند.

همچنین در کنار تیم پزشکی کشور بسیاری از اقشار مختلف جامعه مانند آتش نشان ها، نیرو انتظامی و ... هم پای به میدان مقابله با این ویروس منحوس گذاشتند، البته حضور طلبه های جوان و ملبس به لباس روحانیت هم جای بسی خرسندی دارد، افرادی که از همان روزهای نخست لباس خدمت بر تن کردند و در کنار کادر درمانی بیمارستان ها هر چه در توان داشتند به کار گرفتند.

این روزها طلبه های جوان در اقدامی تحسین برانگیز بسیاری از امور خدماتی بیمارستان را انجام می دهند و وقتشان را وقف سربازان (پزشکان و پرستاران) و بیماران کرونایی نموده اند.

در ادامه ویدیوئی از حضور طلبه جوان در لباس خدمت به بیماران و پرستاران کرونایی را مشاهده می کنید.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7272

به "لحظاتی از خدمت رسانی طلبه جوان به بیماران کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لحظاتی از خدمت رسانی طلبه جوان به بیماران کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید