عراق، هشدار درباره دلارهایی که هزینه اجرای پروژه جدید آمریکا در عراق می شود

به گزارش سهندبلاگ، تحلیلگر سیاسی معروف عراق درباره وجود فشارهای منطقه ای و دلارهایی که هزینه اجرای پروژه جدید آمریکا در عراق می شود هشدار داد.

عراق، هشدار درباره دلارهایی که هزینه اجرای پروژه جدید آمریکا در عراق می شود

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران،کریم الخیکانی تحلیلگر سیاسی عراق امروز یکشنبه گفت که فشارهای منطقه ای و نیز پول های زیادی برای کسب رای اعتماد مجلس برایعدنان الزرفی و کابینه وی صرف شده؛ آمریکا پروژه جدیدی را در عراق آغاز کرده که مبتنی بر گماشتن مزدوران خود در فرایند سیاسی این کشور است.

الخیکانی در اظهارات خود به سایت المعلومه گفت که پروژه جدید واشنگتن در عراق متمرکز بر منافع مالی و سرمایه گذاری های نفتی با هدف سیطره بر ثروت عراق است؛ به ویژه که دونالد ترامپ همواره پول را در راس اهداف خود قرار می دهد.

وی اضافه کرد که عربستان و آمریکا و هم پیمانان آنها پول زیادی از طریق تحریک مردم به نقض قانون منع آمد و شد و نیز تامین مالی ارتش های سایبری جهت تحریک افکار عمومی عراق هزینه کردند؛ اما وقتی این نقشه آنها شکست خورد به انتصاب عدنان الزرفی برای نخست وزیری عراق روی آورده اند.

این تحلیلگر سیاسی عراق شرح داد که واشنگتن همچنان برای ایجاد هرج و مرج در عراق تلاش می کند تا آن را تبدیل به کشور ضعیفی کند که آمریکا به راحتی بر آن مسلط شود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7897

به "عراق، هشدار درباره دلارهایی که هزینه اجرای پروژه جدید آمریکا در عراق می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق، هشدار درباره دلارهایی که هزینه اجرای پروژه جدید آمریکا در عراق می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید