عبدالله: امروز زمان اتحاد ملت افغانستان است

به گزارش سهندبلاگ، عبدالله عبدالله پس از امضای توافق با اشرف غنی تاکید نمود باید به قانون احترام گذاشت و احتیاج است امروز با توجه به شرایط موجود مانند یک ملت متحد شویم.

عبدالله: امروز زمان اتحاد ملت افغانستان است

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرنگاران، عبدالله عبدالله پس از امضای توافق با اشرف غنی در توئیتر خود نوشت: امضای توافق نامه یک امتیاز نیست بلکه در انتخابات و آرای پاک ریشه دارد.

وی اضافه نمود: این توافق نامه در زمانی امضا می گردد که ما با تهدیدات جدی روبه رو هستیم و به این معنی است که ما راه را برای صلح، تقویت حکومت، حفظ حقوق و تمکین به قانون فراهم کردیم.

عبدالله گفت: با امضای توافق سیاسی و تعهد برای شکل دهی یک حکومت فراگیر و پاسخ گو، درس های سخت گذشته را نیز به خاطر آوردیم که به قانون احترام بگذاریم، با کرونا، تقلب، بی عدالتی، و فساد مبارزه کنیم و حالا ما احتیاج داریم مثل یک ملت یک جا شویم.

وی تاکید نمود: هیچ فرد یا گروهی نمی تواند خواستش را با زور بقبولاند چراکه ما نمی توانیم فرصت ها و حسن نیت جامعه جهانی را به ویژه برای صلح جامع هدر بدهیم. من تعهد می کنم که نهایت تلاشم را برای کار با تمامی طرف ها بکنم.

انتها پس از سه ماه کشمکش سیاسی میان اشرف غنی و عبدالله عبدالله بر سر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری، این دو امروز یک شنبه توافق سیاسی امضا کردند.

براساس این توافق نامه، عبدالله عبدالله، ریاست شورای عالی مصالحه ملی را به عهده می گیرد و اعضای تیمش در کابینه مشارکت خواهند داشت.

ر

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8764

به "عبدالله: امروز زمان اتحاد ملت افغانستان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدالله: امروز زمان اتحاد ملت افغانستان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید