سلفی سحر قریشی فقط با هد بند

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران:سحر قریشی تصویری را از خود در ماشین بدون روسری و با یک هد بند به اشتراک گذاشت.

سلفی سحر قریشی فقط با هد بند

سحر قریشی بازیگر مطرح و خوش چهره ایرانی است . سحر قریشی اما بسیار پرحاشیه است . سحر قریشی مدتی قبل در اینستاگرام خود سلفی را در ماشین بدون روسری به اشتراک گذاشت. سحر قریشی بازیگری را با علاقه شخصی اش با فیلم سینمایی لج و لج بازی به تهیه کنندگی زبر دست و کارگردانی سیدمهدی برقعی آغاز کرد و سحر قریشی از طریق سارا خوئینی ها برای بازی در این فیلم انتخاب شد و همین فیلم هم سرآغاز ورود او به سینما و تلویزیون شد.

بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان واز طریق سیاوش خیرابی به سهیلی زاده معرفی گشت. سهیلی زاده برای نقش یلدا او را انتخاب کرد.

او بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان بود که به معروفیت رسید. دردسر بزرگ دومین کار سینمایی سحر قریشی به کارگردانی مهدی در سال 1389 تولید شد.

او در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون حامد کمیلی، بهاره افشاری و فتحعلی اویسی به ایفای نقش پرداخت.

سحر قریشی دومین سریال خودش را با بازی در مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیافتد در سال 1389 در شبکه تهران بازی کرد. در ادامه فیلم پیروز گشت ارشاد به کارگردانی سعید سهیلی با بازی او در ژانر کمدی و اجتماعی در سال 1390 ساخته شد.

منبع : وقت صبح

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: رکنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 15268

به "سلفی سحر قریشی فقط با هد بند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلفی سحر قریشی فقط با هد بند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید