سقف کارت به کارت در بانک توسعه تعاون به 10 میلیون تومان رسید

به گزارش سهندبلاگ، نقدینه بر اساس تمهیدات ویژه بانک توسعه تعاون در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا و باهدف کاهش مراجعات حضوری به شعب بانک، سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت در این بانک افزایش یافت.

سقف کارت به کارت در بانک توسعه تعاون به 10 میلیون تومان رسید

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، با عنایت به شرایط خاص بهداشتی کشور و موج سوم کرونا در راستای مدیریت کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش مراجعات مردم به شعب بانک، بر اساس ابلاغیه بانک مرکزی، افزایش سقف انتقال وجه کارت به کارت در دستور بانک توسعه تعاون نهاده شد.

بر این اساس، تا اطلاع ثانوی سقف انتقال وجه کارت به کارت شتابی و درون بانکی از مبدأ هر کارت به 10 میلیون تومان در هرروز افزایش می یابد. گفتنی است میزان کارمزد انتقال وجه بیش از سه میلیون تومان به صورت پلکانی لحاظ خواهد شد.

گفتنی است بر اساس تصمیمات بانک مرکزی و اعلام قبلی تا اطلاع ثانوی سقف صدور کارت هدیه نیز در بانک توسعه تعاون به بیست میلیون ریال افزایش یافته است. همچنین همانگونه که پیش تر نیز اعلام شد، علاوه بر افزایش سقف انتقال وجه کارت به کارت به وسیله خودپردازها و درگاه های غیرحضوری، تمدید اتوماتیک کارت های منقضی شده و به روزرسانی نرم افزارهای خدمات رسان بانک و گسترش خدمات همراه بانک توسعه تعاون و اینترنت بانک، از اقدامات انجام شده در بانک توسعه تعاون برای سهولت هرچه بیشتر مشتریان عزیز در این راستا بوده است.

->

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11464

به "سقف کارت به کارت در بانک توسعه تعاون به 10 میلیون تومان رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقف کارت به کارت در بانک توسعه تعاون به 10 میلیون تومان رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید