درخواست از مردم اهواز برای شرکت در انتخابات در زمان باقی مانده

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران/خوزستان رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان گفت: به مردم توصیه می شود که در سه ساعت باقی مانده تا پایان انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی، حتما در شعب اخذ رای حضور پیدا کنند.

درخواست از مردم اهواز برای شرکت در انتخابات در زمان باقی مانده

علی حسین حسین زاده اظهار کرد: بر اساس بررسی سامانه و بررسی های میدانی، همه شعب اخذ رای مشغول به فعالیت هستند و مردم نیز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شعب اخذ رای حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرنگاران، وی که در یک گفت وگوی تلویزیونی صحبت می کرد، افزود: به مردم توصیه می شود که در سه ساعت باقی مانده تا پایان انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی، حتما در شعب اخذ رای حضور پیدا کنند. همچنین از همه مردم تشکر می کنیم که نکات بهداشتی را هنگام رای دادن رعایت کردند.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان در خصوص تمدید ساعات اخذ رای، گفت: تاکید ستاد انتخابات کشور اینگونه است که انتخابات در ساعات قانونی اعلام شده انجام شود اما با توجه به برخی از ویژگی های استان خوزستان اگر نیاز به تمدید ساعات اخذ رای باشد، یک فرآیند قانونی وجود دارد و با هماهنگی هیات نظارت بر انتخابات استان، درخواست تمدید انجام می شود. چنانچه وزارت کشور موافقت کند، انتخابات تمدید می شود.

حسین زاده در پایان گفت: با هیات نظارت بر انتخابات استان در حال هماهنگی هستیم که اگر با توجه به شرایط موجود به توافق رسیدیم، درخواست تمدید انتخابات ارسال می شود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 10377

به "درخواست از مردم اهواز برای شرکت در انتخابات در زمان باقی مانده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست از مردم اهواز برای شرکت در انتخابات در زمان باقی مانده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید