خبرنگاران کلینتون، توصیه های پزشکی ترامپ را به سخره گرفت

به گزارش سهندبلاگ، تهران- خبرنگاران- هیلاری کلینتون وزیر خارجه باراک اوباما رییس جمهوری سابق و رقیب انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا بامداد روز چهارشنبه در پیامی توییتری تصمیمات، نظرات و توصیه های دونالد ترامپ در خصوص کرونا را به سخره گرفت.

خبرنگاران کلینتون، توصیه های پزشکی ترامپ را به سخره گرفت

کلینتون در صفحه توییتری نوشت: لطفاً از مردی که مستقیماً به خورشید گرفتگی نگاه می نماید، توصیه های پزشکی نخواهید.

ترامپ در مرداد سال 1396 به همراه همسرش ایوانکا و فرزندانش از بالکن کاخ سفید خورشد گرفتگی را تماشا می کردند که یکباره رییس جمهوری آمریکا تصمیم گرفت به همه ثابت کند که با دیگران متفاوت است.

ترامپ بدون توجه به توصیه های کارشناسان و صحبتهای دخترش ایوانکا با برداشتن عینک خود وبا چشم غیر مسلح به خورشید گرفتگی خیره شد.

به گزارش سی ان ان همسر ترامپ از او خواست تا این کار را انجام ندهد اما او به رغم درخواستهای خانواده و بی توجه به صحبت های کارشناسان حاضر در محل با چشم بدون عینک به خورشید گرفتگی نگاه کرد، البته او ابتدا عینک به چشم داشت ولی بعد تصمیم گرفت عینک را از روی چشمانش برداشته و مستقیم خورشید گرفتگی را تماشا کرد.

به دنبال افزایش شیوع ویروس کرونا و مواضع اخیر ترامپ در نادیده دریافت نظرات کارشناسان قانونگذاران دموکرات و جمهوریخواه در خصوص مقاومت ترامپ در کاهش محدودیت ها در مراکز تجاری و احتمال بیشتر شیوع ویروس کرونا در آمریکا هشدار دادند.

رییس جمهوری آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی که به صورت مجازی در کاخ سفید برگزار گردید در خصوص تعطیلی طولانی مدت کشور و قرنطینه خانگی برای کنترل ویروس کرونا هشدار داد.

ترامپ در این سخنان با ارائه دلایل خود گفت که یک کشور می تواند در صورت تعطیلی با ویرانی روبرو گردد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: ایرنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7700

به "خبرنگاران کلینتون، توصیه های پزشکی ترامپ را به سخره گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کلینتون، توصیه های پزشکی ترامپ را به سخره گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید