خبرنگاران عملیات گسترده زمینی و دریایی یمنی ها در مرز عربستان

به گزارش سهندبلاگ، تهران - خبرنگاران- منابع نظامی روز دوشنبه از پیشروی ارتش و کمیته های مردمی یمن در نزدیکی مرز عربستان خبر دادند.

خبرنگاران عملیات گسترده زمینی و دریایی یمنی ها در مرز عربستان

به گزارش خبرنگاران از رسانه های یمنی، در این عملیات که نیروهای یگان دریایی و زمینی انصارالله حضور داشتند، مناطق شمالی استان حجه در مرز عربستان هدف قرار گرفت.

در این عملیات چند قایق جنگی نیز حضور داشتند.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در این عملیات توانستند چندین منطقه را در جنوب و شرق شهرستان حیران در نقطه مرزی شهرستان عبس را به کنترل خود در آورند.

پیش از این، عربستان تلاش کرد تا با بمباران مناطق بنی حسن که پیشتر در کنترل مزدوران ائتلاف بود، از انصارالله انتقام بگیرد.

این نخستین عملیاتی بود که در آن به صورت همزمان حملات زمینی و دریایی در منطقه ای رخ داد که عمق راهبردی عربستان به شمار می رود و علاوه بر نظامیان سودانی و مزدوران یمنی، چندین تیپ از نیروهای عربستان در این منطقه حضور دارند.

جمعه گذشته نیز نیروهای یمنی با استفاده از 6 پهپاد تاسیسات نفتی آرامکو در ریاض پایتخت عربستان سعودی را هدف حمله قرار دادند.

پیش از این نیز نیروهای انصارالله توانسته بودند بارها تاسیسات نفتی شرکت آرامکو در مناطق مختلف عربستان را هدف حملات خود قرار دهند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: ایرنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13015

به "خبرنگاران عملیات گسترده زمینی و دریایی یمنی ها در مرز عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عملیات گسترده زمینی و دریایی یمنی ها در مرز عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید