خبرنگاران باخ: بازیکنان NBA می توانند در المپیک شرکت نمایند

به گزارش سهندبلاگ، تهران- خبرنگاران- رییس کمیته بین المللی المپیک گفت: با توجه به زمان آغاز فصل جدید لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا، بازیکنان شاغل در این رقابت ها می توانند در المپیک نیز شرکت نمایند.

خبرنگاران باخ: بازیکنان NBA می توانند در المپیک شرکت نمایند

به گزارش خبرنگاران از خبرگزاری تاس روسیه، توماس باخ درباره حضور بازیکنان NBA در المپیک توکیو گفت: کمیسیون برگزاری لیگ ملی بسکتبال آمریکا با اتحادیه بازیکنان برای آغاز فصل جدید در دوم دسامبر به توافق رسیده است. این موضوع به بازیکنان بهترین لیگ بسکتبال دنیا اجازه می دهد در المپیک توکیو شرکت نمایند. این همان چیزی است که المپیک و ورزشکارانش می خواهند.

وی در خصوص اختلاف آژانس دنیای مبارزه با دوپینگ (WADA) و روسیه که در دادگاه عالی ورزش آنالیز می گردد، گفت: تکلیف این پرونده تا سرانجام سال 2020 روشن می گردد.

رییس کمیته بین المللی المپیک گفت: روشن شدن این پرونده خبر خوبی است زیرا باعث می گردد هفت ماه پیش از آغاز المپیک توکیو بدانیم چه راه هایی را انتخاب کنیم.

آژانس دنیای مبارزه با دوپینگ روسیه را به مدت چهار سال از میزبانی مسابقات بین المللی و ورزشکاران این کشور را از شرکت در رقابت های ورزشی دنیا محروم نموده است. روسیه درباره این پرونده به دادگاه عالی ورزش شکایت نموده است و هفته گذشته جلسه رسیدگی به آن تشکیل شد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: ایرنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11286

به "خبرنگاران باخ: بازیکنان NBA می توانند در المپیک شرکت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران باخ: بازیکنان NBA می توانند در المپیک شرکت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید