تیم ملی تنیس روی میز برای کسب سهمیه المپیک 50 درصد شانس دارد

به گزارش سهندبلاگ، جمیل لطف الله نسبی در تبادل نظر با خبرنگاران با اشاره در پیش بودن مسابقات پرتغال به عنوان اولین رویداد گزینشی المپیک 2020 توکیو گفت: در این رقابت ها 9 سهمیه در بخش تیمی توزیع خواهد شد. تنیس روی میز ایران تاکنون سهمیه ای در این بخش نگرفته اما امیدواریم بتوانیم اینبار به این مهم دست یابیم اگرچه سخت است.

تیم ملی تنیس روی میز برای کسب سهمیه المپیک 50 درصد شانس دارد

وی با یادآوری حضور 64 تیم در مسابقات گزینشی پرتغال توضیح داد: در پایان مرحله نخست مسابقات که با حضور 8 تیم در هر یک از گروه های 8 گانه برگزار می گردد، تیم های صدرنشین هر گروه صاحب سهمیه می شوند. تیم های دوم هم به صورت حذفی دیدارهای خود را پیگیری می نمایند تا برترین آنها به عنوان نهمین تیم سهمیه بگیرد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با اشاره به اینکه علاوه بر 9 تیمی که در پرتغال صاحب سهمیه می شوند، 6 تیم برتر قاره ها همراه با ژاپنِ میزبان هم در المپیک توکیو حضور خواهند داشت، ادامه داد: مسابقات گزینشی پرتغال در غیاب این 7 تیم برگزار می گردد. ایران جزو تیم های برتر قاره نیست بنابراین تنها راه کسب سهمیه تیمی المپیک، حضور نتیجه بخش در مسابقات پرتغال است. با توجه به روندی که برای کسب سهمیه در این رقابت ها وجود دارد هم دستیابی به آن کار راحتی نخواهد بود.

لطف الله نسبی تاکید نمود: البته نا امید از نتیجه گیری نیستیم اما وعده و وعید هم نمی دهیم. دستیابی به یکی از 9 سهمیه ای که برای 64 تیم در نظر گرفته شده، کار راحتی نیست اما غیرممکن هم نیست. در مجموع اینکه برای تیم و شاگردانم در این رقابت ها 50 درصد شانس قائلم برای اینکه نتیجه موردنظر را به دست بیاورند.

وی با تاکید بر اینکه ترکیب تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک مشخص است، خاطرنشان کرد: طبق نتایج آخرین رقابت های انتخابی برگزار شده، برادران عالمیان همراه با امیرحسین هدایی و امین احمدیان به این رقابت ها اعزام می شوند. خوشبختانه هر چهار بازیکن در شرایط مسابقه قرار دارند و پیگیر تمرینات خود با تیم های باشگاهی یا در قالب اردوهای آماده سازی هستند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: علاوه بر این از هفتم آذرماه تمرینات تیم ملی را شروع می کنیم تا بازیکنان بتوانند منجسم تر تمرینات شان را دنبال نمایند. البته اینکه در این تمرینات نوشاد ونیما عالمیان حضور داشته باشند، مشخص نیست. قطعا اگر آنها درگیر مسابقات باشگاهی خود نباشند، در تمرینات شرکت می نمایند.

لطف الله نسبی تاکید نمود: شانسی که برای ملی پوشان تنیس روی میز در کسب سهمیه تیمی المپیک در نظر دارم، با لحاظ کردن همه جوانب است. نگاه صرفا خوش بینانه یا بدبینانه به موضوع ندارم اما در عین حال امید زیادی دارم که بتوانیم در بخش انفرادی صاحب سهمیه شویم. پینگ پنگ بازان با کسب سه سهمیه برای المپیک دوره پیش، ثابت کردند که توانایی و ظرفیت این کار را دارد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5386

به "تیم ملی تنیس روی میز برای کسب سهمیه المپیک 50 درصد شانس دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی تنیس روی میز برای کسب سهمیه المپیک 50 درصد شانس دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید