توافق استانداران 3 استان شمال غرب برای محدودیت تردد در مبادی ورودی و خروجی

به گزارش سهندبلاگ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی از اعمال ممنوعیت تردد در مبادی ورودی و خروجی سه استان شمال غربی کشور از روز سه شنبه 5 فروردین اطلاع داد.

توافق استانداران 3 استان شمال غرب برای محدودیت تردد در مبادی ورودی و خروجی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، علیار راستگو با اشاره به جلسه استانداران آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل که ظهر روز دوشنبه 4 فروردین به صورت ارتباط تصویری برگزار گردید، گفت: استانداران سه استان در این جلسه توافق کردند با استقرار ایست بازرسی مشترک در هفت محور ارتباطی بین این استان ها، از تردد مسافران نوروزی ممانعت به عمل آید.

او اضافه نمود: بر این اساس به کسانی که قصد مسافرت بین این سه استان رادارند اکیداً توصیه می گردد از مبدأ خارج نشوند، زیرا اجازه تردد در مبادی ورودی استان ها داده نخواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: همه سرنشینان خودروهایی که در محورهای این سه استان تردد می نمایند تحت غربالگری سلامت قرار می گیرند.

او ادامه داد: بر اساس غربالگری هایی که در پلیس راه ها انجام می گردد افراد مشکوک به کرونا شناسایی شده و از ورود آن ها به استان و شهرستان ها جلوگیری می گردد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7637

به "توافق استانداران 3 استان شمال غرب برای محدودیت تردد در مبادی ورودی و خروجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق استانداران 3 استان شمال غرب برای محدودیت تردد در مبادی ورودی و خروجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید