تاکید مدیر کل راه و شهرسازی برتعامل و همدلی بر نظارت دقیق ، تقویت و ارتقاء کیفیت ساخت و سازها

به گزارش سهندبلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- مدیر کل راه و شهرسازی در دیدار با رئیس و اعضای هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران برنظارت دقیق، تقویت و ارتقاء کیفیت ساخت و سازها تاکید نمود .

تاکید مدیر کل راه و شهرسازی برتعامل و همدلی بر نظارت دقیق ، تقویت و ارتقاء کیفیت ساخت و سازها

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درساری،مهندس نظری در دیدار رئیس و هیئت رئیسه نظام مهندسی استان ضمن تاکید بر تعامل و همدلی بر نظارت دقیق ، تقویت و ارتقاء کیفیت ساخت و سازها تاکید نمود .

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان مازندران مهندس سید محمد نظری در این نشست ضمن قدردانی از تلاشهای هیئت رئیسه نظام مهندسی استان با تاکید بر تعامل و همکاری های بیش از پیش دو مجموعه از اجرایی شدن برنامه های راهبردی در سازمان نظام مهندسی ابراز خشنودی نمود .

مهندس نظری ضمن تاکید بر نظارت دقیق در فعالیت های ساختمانی و عمرانی تسریع نمود: نظارت دقیق، تقویت و ارتقاء کیفیت ساخت و سازها در مازندران حاصل همدلی و تعامل این دو مجموعه است .

وی گفت : استفاده از مهندسان با تجربه و مجرب می تواند در تسریع عملیات اجرایی پروژه های ساختمانی و همچنین مصرف بهینه مصالح و امکانات موثر باشد .

مدیر کل راه و شهرسازی استان خاطرنشان ساخت : نقش این سازمان باید به گونه ای ایفا شود تا مردم به خدمات آن احساس نیاز نمایند و اهمیت ارائه خدمات مهندسی را درک نمایند .

مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت : سازمان نظام مهندسی ساختمان ، یک نهاد مرجع و دارای نقش و جایگاه موثر در حوزه ساخت و ساز است و به علت اهمیت موضوع زیرساختها و ساختمان و ارتباط آن با آحاد جامعه از اهمیت ویژه برخوردار است .

مهندس نظری مدیر کل راه و شهرسازی استان ضمن قدردانی از تلاش های انجام گرفته از همراهی ، همدلی و تعامل خوب نظام مهندسی استان با اداره کل راه و شهرسازی یاد کرد و افزود : این وفاق و همدلی می تواند منشاء خدمات ارزنده ای برای مردم استان و جامعه مهندسان شود .

در این دیدار مهندس قربانی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با تاکید بر رویکرد سازمان در ارتقاء کیفی خدمات مهندسی و ارتقاء کنترل نظارت با تشریح و تبیین برنامه های سازمان پرداخت .

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11525

به "تاکید مدیر کل راه و شهرسازی برتعامل و همدلی بر نظارت دقیق ، تقویت و ارتقاء کیفیت ساخت و سازها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید مدیر کل راه و شهرسازی برتعامل و همدلی بر نظارت دقیق ، تقویت و ارتقاء کیفیت ساخت و سازها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید