بهره برداری از 1290 پروژه مخابراتی آذربایجان شرقی

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی با تشریح دستاوردهای مخابرات استان در یکساله گذشته، گفت: در مجموع برای 1290 پروژه مخابراتی به بهره برداری رسیده و بیش از 1284 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

بهره برداری از 1290 پروژه مخابراتی آذربایجان شرقی

یوسف شکوری ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل، عملکرد یکساله مخابرات منطقه آذربایجان شرقی را تشریح کرد و گفت: توسعه شبکه فیبرنوری در شهرهای تبریز، مراغه، منطقه آزاد ارس و شهرک های صنعتی استان و به روز رسانی تجهیزات زیر ساختی مخابرات از سایر اقدامات و فعالیت های اجرا شده در یک ساله گذشته بوده است.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان شرقی، وی اضافه کرد: واگذاری تلفن ثابت در سطح استان، برگردان سایت های WLL بهMCI (شبکه یکپارچه ارتباطات سیار)، واگذاری اینترنت پرسرعت مخابرات، نصب و راه اندازی کافو نوری در نقاط مختلف استان، توسعه و جایگزینی سوئیچ تلفن ثابت، تاسیس و توسعه DLC و ارتقای 280 سایت BTS به نسل های بالاتر در شهرهای استان از جمله این اقدامات است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6713

به "بهره برداری از 1290 پروژه مخابراتی آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 1290 پروژه مخابراتی آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید