بهره برداری آزمایشی از یکپارچه سازی سامانه های دانش آموزی و نیروی انسانی

به گزارش سهندبلاگ، تهران (پانا) - هم زمان با آغاز دهه مبارک فجر بهره برداری آزمایشی از یکپارچه سازی سامانه های دانش آموزی و نیروی انسانی با حضور وزیر آموزش وپرورش آغاز شد.

بهره برداری آزمایشی از یکپارچه سازی سامانه های دانش آموزی و نیروی انسانی

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، در اولین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، بهره برداری آزمایشی از سامانه های یکپارچه دانش آموزی و نیروی انسانی آغاز شد.

درگذشته سامانه دانش آموزی شامل؛ زیرمجموعه های ثبت نام، ثبت نمرات و مشاهده کارنامه دانش آموزی و سامانه جامع منابع انسانی شامل عملیات کارکنانی و کارگزینی، جذب و استخدام، حضور و غیاب، جابجایی، بکفا، تشکیلات و روش ها بود. در مرحله بعد یکپارچه سازی سامانه های آموزش وپرورش، سامانه های مالی نیز به این یکپارچه سازی ها اضافه خواهد شد.

با یکپارچه سازی سامانه های آموزش وپرورش همه این سامانه ها به صورت یکپارچه در یک سامانه اختصاصی قرار می گیرد و کار کردن، جابجایی اطلاعات، گزارش گیری، تجمیع، ورود اطلاعات، دسترسی، گزارش های آماری و به روز آوری و ... در آن ساده تر می شود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12467

به "بهره برداری آزمایشی از یکپارچه سازی سامانه های دانش آموزی و نیروی انسانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری آزمایشی از یکپارچه سازی سامانه های دانش آموزی و نیروی انسانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید