اوکراین و روسیه دوباره تبادل زندانی می نمایند

به گزارش سهندبلاگ، در راستای کاهش تنش ها میان اوکراین و روسیه، رئیس جمهور اوکراین از تبادل مجدد زندانیان میان مسکو و کی یف در روز یک شنبه اطلاع داد.

اوکراین و روسیه دوباره تبادل زندانی می نمایند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزرای فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین از تبادل زندانیان میان مسکو و کی یف در روز یکشنبه اطلاع داد.

از زمان روی کار آمدن زلنسکی در اوکراین، تنش ها میان روسیه و اوکراین اندکی کاهش یافته است و رهبران دو کشور ماه گذشته در پاریس و در قالب نشست نورماندی به همراه رهبران فرانسه و آلمان با یکدیگر ملاقات کردند.

چند روز پیش از این ملاقات، زلنسکی طی پیامی در شبکه اجتماعی فیسبوک خواهان انجام مذاکرات صلح با رئیس جمهور روسیه شده بود.

پیش از این و در ماه سپتامبر 2019، مسکو و کی یف یک بار زندانیان خود را معاوضه نموده اند. گفته شده است که در مبادله زندانی دو کشور در ماه سپتامبر حدود هفتاد زندانی تبادل شده اند.

درگیری بین اوکراین و نیروهای تحت حمایت روسیه در منطقه دونباس منجر به کشته شدن بیش از 13 هزار نفر از سال 2014 میلادی به این سو شده است. با وجود اعلام آتش بس در سال 2015، همچنان درگیری های کوچکی در این منطقه رخ می دهد.

ص

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6199

به "اوکراین و روسیه دوباره تبادل زندانی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوکراین و روسیه دوباره تبادل زندانی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید