الجعفری: دولت جدید آمریکا به اشغالگری، تجاوز و غارت ثروت سوریه انتها دهد

به گزارش سهندبلاگ، نماینده سوریه در سازمان ملل در جریان نشست شورای امنیت تاکید کرد: اگر آشوب های تروریستی اخیر در واشنگتن در یکی از کشورهای منطقه ما رخ می داد، از سوی بیشتر پایتخت های غربی از آن استقبال می شد.

الجعفری: دولت جدید آمریکا به اشغالگری، تجاوز و غارت ثروت سوریه انتها دهد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بشار الجعفری در جلسه امروز شورای امنیت گفت: نفاق و دو رویی غربی ها به حد بی سابقه ای رسیده و در حالی که دولت آمریکا مدعی است که داعش را از بین برده، از طرف دیگر تلاش می کند که این گروه تروریستی را در راستای حمله به کشورم (سوریه)، بازسازی تشکیلاتی کرده و مجددا فعال کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

کننده سوریه در سازمان ملل ضمن محکومیت اقدامات ترکیه در اشغال اراضی سوریه، اضافه کرد: برخی کشورهای غربی از تحرک شورای امنیت برای توقف جنایات گروههای تروریستی در سوریه و بازخواست عاملان آن جلوگیری می کنند.

وی ضمن محکوم نمودن تحریم های آمریکا و اتحادیه اروپا علیه سوریه ، تاکید کرد: این تحریم های ظالمانه مانع خرید دارو و تامین نیازهای غذایی برای مردم سوریه شده است.

الجعفری در پایان با اشاره به حضور نظامیان اشغالگر آمریکایی در سوریه، غارت ثروت های نفتی و گازی و سرقت محصولات کشاورزی این کشور تاکید کرد: دولت جدید آمریکا باید اقدامات تجاوزکارانه، اشغالگرانه و غارتگرانه در سوریه را پایان داده و نظامیانش را خارج کند، این دولت باید از پشتیبانی گروههای نامشروع و جدایی طلب که حاکمیت ملی سوریه را تهدید می کنند دست بردارد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12383

به "الجعفری: دولت جدید آمریکا به اشغالگری، تجاوز و غارت ثروت سوریه انتها دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الجعفری: دولت جدید آمریکا به اشغالگری، تجاوز و غارت ثروت سوریه انتها دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید