ابراز رضایت سجادی از شرایط کاروان ایران برای المپیک 2020

به گزارش سهندبلاگ، جلسه ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک به ریاست وزیر ورزش با موضوع آنالیز آخرین شرایط فدراسیون های شمشیربازی، وزنه برداری و تیراندازی برگزار گردید.

ابراز رضایت سجادی از شرایط کاروان ایران برای المپیک 2020

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جلسه ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک به ریاست مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و با حضور سیدرضا صالحی امیری رئیس، کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک، مهدی علی نژاد، عبدالحمید احمدی، ژاله فرامرزیان و مهین فرهادی زاد معاونان وزیر ورزش و جوانان و کاوه احمدی، علیرضا خسروی، علی رغبتی و فرشید طهماسبی مدیران کل ستادی وزارت ورزش و جوانان برگزار گردید.

در این مجمع آخرین شرایط فدراسیون های شمشیربازی، وزنه برداری و تیراندازی با حضور فضل الله باقرزاده، علی مرادی و علی دادگر روسای این فدراسیون ها به همراه دبیران و سرمربیان تیم های ملی این رشته ها مورد آنالیز نهاده شد.

نصرالله سجادی سخنگوی ستاد عالی بازی های المپیک شرایط کنونی را برای حضور کاروان ورزشی ایران در بازی های المپیک خوب توصیف کرد و گفت: آنچه مسلم است تیم مدیریتی و پشتیبان کاروان ایران در وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک دارای هماهنگی و هم افزایی خوبی قرار دارند و اعتقاد دارم مدیریت در پشت صحنه برای آماده سازی ورزشکاران در راستای شرکت در المپیک توکیو به خوبی انجام شده است.

سرپرست کاروان ورزشی ایران از مجموعه مدیریتی و ورزشکاران برای حضور در توکیو به عنوان تیم ایران نام برد و گفت: شرایط کنونی را برای موفقیت تیم ایران، خوب توصیف می کنم و امیدوار کننده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12342

به "ابراز رضایت سجادی از شرایط کاروان ایران برای المپیک 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز رضایت سجادی از شرایط کاروان ایران برای المپیک 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید